Go to

Thursday 1 March 2012

Dah Agak Dah Mesti Ada Juga Bangsat Yang Nak Backup Mahathir ni


Memang itu la sifat penyokong-penyokong bodoh si Mahathir ni. Boleh mereka kata video itu diedit..sungguhlah malang pemikiran pembodek umno ini.

 " Saya baru mendapat tahu yang video Tun Dr Mahathir itu telah pun diedit dan diambik sekerat sahaja dari kejadian itu dan tidak sepenuhnya. Menurut pelajar UNIMAS yang hadir pada KONVENSYEN itu, ada pembetulan yang dibuat SELEPAS pandangan Tun M itu. Saya minta sesiapa yang ada di dewan itu boleh memberikan sedikt komen,  Supaya kita tidak cepat melatah dan menghukum sesama manusia. Wallahualam

dey tambi, bukan aku bodoh, sebab salah seorang peserta yang hadir itu adalah ustaz aku sendiri..Aku buat blog ini selepas ustaz berkenaan mencerita kepada aku perkara sebenar. Memang Mahathir cakap begitu dan tiada pembetulan dibuat. Ko tak kenal ke dengan Mahathir tu, takkan die nak jilat ludah die balik..


Janganlah ko nak penipu rakyat Malaysi yang Mahathir tu buat silap, sebab die memang dah lama tahu kesilapannya dan taknak bertaubat..janganlah ko suruh kami maafkan sahaja perbuatannya itu, sebab setiap manusia ada buat kesilapan. Kalau betul die nak bertaubat buat LIVE kat TV minta maaf kepada rakyat Malaysia secara terbuka. Tapi bagi aku mustahil Si mahathir ni akan buatkan..sukat hati koranglah...Teruskan Membodek UMNO sampai ke jubo..
Share on :

0 comments:

Post a Comment

 
© Copyright Bodek Umno Sampai Mati 2011 - Some rights reserved | Powered by Blogger.com.
Template Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates and Theme4all